Snart premiärtur

Har vilat lite då mitt huvud nästan har kunnat explodera och snart är det upp och röja lite. Ska låta grabben få sova en timme i alla fall, innan vi klär oss för att cykla till pappa där jag sen ska låna bilen och hämta Albins bilstol. Tillbaka till pappa och packa in barn och lilla syster (om inte hon redan är packat sen tidigare) så blir det familia för att fira mitt körkort med en glass och sen mot stallet. :)

Sa jag att jag är über lycklig idag? :D min dag är verkligen toppen! :) Inget kan toppa det här, och knappast veckan heller. Bio på fredag och ska låna bil för att lämna Albin hos mormor så jag hjälp en vän att flytta. Gah, me <3 körkort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0