Tlött..

Ingen bra dag idag. Jag har varit trött från jag gick tills jag kom hem från stallet. Ja herre jävlar va trött jag är! Vill lägga mig i sängen och sova, oh ja det ska jag alldeles strax göra också och skönt ska det blir.

Hoppas jag får sova själv hela natten utan att grabben vaknar och vill sova i min säng men jag misstänker att det beror på tänderna. :/ Lite jobbigt men vi gillar läget och hoppas det går över snart.

Annars har jag hängt med Bea, köpt pulka till Albin och varit i stallet. Tog en liten promenad i vädret, härligt och fint men snön gjorde mig blind lite men riktigt härligt väder. Nu blir det sängen för denna damen för att gå upp tidigt och komma iväg till dagis imorgon då det ska promeneras dit med en väninna som har barn på samma avdelning som mig. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0