Varför varför ska jag behöva ta dina fighter?!

För mig börjar det bli uppenbart vem som anser att dina och Albins relation är viktigt och det är knappast du. Detta är andra gången jag tar dina fighter med DITT umgänge med din son och ER relation.
Just för att slippa hör att jag hindrar dig från att träffa han när det är du som inte kan ha han pga att ingen kan hjälpa dig. Nehe? Jag har ingen skyldighet och ändå får jag skit!! Fan ta dig!

Kan du inte ta ansvar för dina egna missar eller? Ska du ha allt serverat och nån annan ska behöva ordna det till dig för att du inte kan?! Kom igen du blir 28! Dags att växa upp, framförallt när du har barn.
En sak ska du va klart för dig och det är att jag gör fan inte detta för din skull eller för att jag ska var ledig utan för Albins skull. Han ska kunna ha en relation med dig och för att han ska kunna träffa sin farfar!

"Du är fan inte sen med att skryta men när det gäller att ta sitt ansvar så är du tamejfan först med undanflykter".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0