Vilka skills

Det var ju pulkåkning som stod på schemat idag med moster och moffes fru. :) Så vi mötes upp runt halv elva och gick till backen. Albin åkte en gång och va sådär road. Hans moster åkte fler gånger, moffes fru en gång och jag försökte mig på två gånger. Första gången (även första turen med pulkan) åker jag käpp rätt snett och på något sätt pucklar till pulka så in i helvete. Andra gången trillar jag av och drar sida i snön, (mindre skönt) sen gav jag upp. Men där satt vi och hade det mysigt med varm choklad och härligt väder.

Tog sen en härligt runt med moffes fru och alla deras fem hundar rätt ut i skogen med barn och barnvagn i oplogad terräng. Fint som snus ( kanske inte) men riktigt härligt när man va hemma med ömma fötter och ett å annat skav på foten, haha. :P
Det blev även middag och hjälp med hästarna hos moffe. Ingen är gladare och tacksammare än jag. :)
Och pricken över i:et för dagen var härligt flum med ett ex/ väldigt god vän/ min bästa vän när vi va tillsammans för en sådär 7 år sen. :) Nu blir det sängen för imorgon är det al à hästdag med Carro och jag längtar redan. :) Ska även lämna Albin (tryggt) hos en god vän till mig som jag trivs som fisken i vattnet med.
Nej sängen fröken Nilsson, du har varit trött i snart två timmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0