Vilken vecka.

Det har varit full rulle hela veckan. Ja, Herrejävlar vad slut min kropp är.

Körskolan måndag, uppkörning på tisdagen som firades med en tur till familia och passa även barn, onsdag och torsdag har det varit flytt och packning av lådor, full kaos. Fredag va det även lite packning men även en tur till återvinningen och en hel del tid i bilen. Samt bio och god mat med familjen. Idag blev det lite flyttstädning och en jävla massa mil och strul. Klockan är kvar över tolv och jag har varit trött sen tio. Så sängen kallar va, stallet imorgon och jag ska nog va så duktigt och cykla dit.

Lämnade Albin hos mormor i helgen då det bl.a. var bio ( war Horse, utan tvekan sevärd) med mat och jag skulle hjälpa min vän med flytt. Men tro inte alls att det blev tidigt i säng och sova länge. Nej då, la mig ett och gick upp halv tio. En kvart senare satt jag i bilen påväg till återvinning mm. Sängen nu och vettiga saker imorgon, tjingeling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0