Dessa möss

Kan inte sluta tänka på mössen i stallet. Vill göra en insats frågan är bara vad och hur? Ehm.. Bör man ta med sig "vilda" möss hem? Saken är den att jag tror inte det är så värst gamla heller så hur fan ska jag kunna ge dom näring och vart fan ska jag förvara dom? Va också inte och läste lite. Iochmed att dom inte har öppnat ögonen (min tolkning) så är dom nog inte reda att vara utan sin mamma. Men tänk om dom är övergivna? Omg, dagens ilandsproblem, utan tvekan... :/ Vid en viss ålder blir dom könsmogna och fint att ha blandade kön i samma bud, mössinvadering. Inte okey så ja.. Svårt det här.. Kanske kolla och se hur det är imorgon, om dom lever eller ej.. Bah, vill jag veta detta ens?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0