Det här med häst

Jag har ett enormt sug efter häst (vilket alla borde fattat vid detta laget :P).
Dels har jag ett stort hästintresse sen mår jag så fruktansvärt bra av att hålla på med hästar. Både ridning och ryktning är hermoniskt. :) Men något har gjort att jag börjar tappa lusten. Jag vet inte om det är för hästarna jag håller på med är tröttsamt för mig eller om det är allt bakom att ha egen häst. Försäkring, stallplats, hovslagare, tiden, barnpassning osv.. Eller om det är att min ekonomi suger som gör att lusten börjar försvinna.. Ingen aning men det känns lite si och så. Egentligen behöver jag nog en stor fet paus från allt och bara få vara mig själv och försöka komma fram till saker.

Som grädden på nosen håller jag på att bli sjuk, om jag inte redan är det. Kanske ska fråga om 2 dagars ledig från stallet, vilket jag tror jag skulle behöva mer än väl.
Sen vill jag ha min förbannade tid också!! -.- Jag hade planer på att ge er något sen men så fan heller!! Har gått en vecka utan att jag fått tid och ni hävdar starkt på att där är tider, men ändå får jag ingen? Ursäkta, men va fan är problemet?! Gör ni inget där borta då eller?!? Tröttsamt som jag vet inte vad! Haha från ett ämne till ett annat, well it happends.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0