Full rulle eller är jag känslig?

På måndag är det (dvs imorgon) körlektion (tidigt som attan), tvättetid från 14-20 samt hästarna. Tisdag ska mamma passa Albin då jag ska rida samt stallet och mest troligt försöka fixa födelsedagspresent till mamma. Onsdag, hästarna, fira mamma ev hitta bil att låna eller bussa ut till ingenmansland ala Örkelljunga. Om inte present köpt så måste jag göra det. Torsdag så rullar det då på med hästar, dagis och allt vad den vanliga dagen har att erbjuda. Tråkigt nog så är inte hästarna så värst kul längre men inte så konstigt heller.

Nuu måste jag sova, har försökt i en halvtimme trots att jag läste en timme men klockan ringer snart så rätt i säng och somna, JA TACK!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0