Halt halt halt.

Som sagt tidigare så är den ena hästen i stallet fortfarande halt så när jag kom dit så mötes jag av en svettig sällskapssjuk halt häst. :/ Fast idag va det snack om att veterinären skulle komma dit men jag är så in i helvetes tveksam till det.

Känns dessutom som att mitt hästkunnande inte är värt något. Bara för man än ung behöver man inte va dum. Jag har faktiskt hållt på med hästar i 2 tredje delar av mitt liv... Undrar om min tid där börjar rinna mot sitt slut. Jag som börjar tycka det är lite jobbigt när jag verken vill att hästarna eller Albin ska behöva bli lidande men med cykel är det lite svårt, men tja vi får se vad som händer.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0