Himmelriket!

Nybäddad säng, kan livet bli bättre? Kan sömnen bli härligare? Älskar alla lägga mig i ny renbäddad säng. Det är kärlek sånt. ;)
När man bäddar säng så tar man ut täckena ( vilket alla vet) och jag har ett täcke som jag ha haft i lätt 10 år, och har säkert 100 år på nacken ( skulle inte förvåna mig) och jag har vetat att täcket är illa där an men det är för skönt för att kastas. Just för att det är precis lagom tjockt för mig och det skämtas hejvilt om stoppningen i det och idag kolla jag en extra gång. Haha, jag dog nästan av skratt. Det täcket är dels knappt ingen stoppning i och dels så stora och många hål att det går inte ens att kalla det täcke. Haha, två stycken (knappt ens) som hålls "ihop". Jag har lika bra kunnat sova med ett lakan eller påslakan så mycket "täcke" är det, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0