Jag vill, jag vill, jag vill!

Jag vill ha ett löpband! :@ Varför ska de vara så in i helvetes dyra?! För mig är det jäääävligt onödigt. Mhm.. Sånt kan göra mig förbannad. Behöver även ett nytt skal då det jag har har gått sönder ganska så mycket. Det sitter med andra ord knappt fast, så vidare jag inte tejpar ihop det, men hur luffigt ser inte det ut?! -.-

Sen får jag ta och överväga om jag vill vara kvar i stallet eller inte. Tufft val det där men det lär säkert återkomma här.
Snart är det sängen för det är tidig körlektion imorgon, redan kvart över åtta. -.- puhu.. Men det får gå, hoppas bara det inte känns som jag ser dåligt igen och borde besöka närmaste optiker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0