Kan inte sova.

Låg i soffan och glodde tv och kände mig halvt trött, kommer in i sängen och tycks inte kunna somna. För just när man ligger i sängen så kommer alla tankarna..
Kommer jag vakna imorgon? Shit, jag har knappt pluggar, fixar jag uppskrivningen ändå? Kan jag allt? Räcker det med att jag läser på det jag inte har koll på riktigt? Va det imorgon det va körlektion? Hur fan tar jag mig till stallet? Kommer det regna imorgon? Va ska jag ha på mig? Hur kommer körningen gå? Borde jag ge han en chans? Kommer jag få ett jobb? När va det dagis igen? BVC? Hur fan tar jag mig till uppskrivningen? Har mamma fixat bromsarna till dess?

700 frågor i huvudet och allt kommer nu?! What the fuck! Får tänka såhär, ( at the moment) de löser sig. En dag i taget. Går det inte så går det inte och herregud, jag insåg precis vilken jävla kontroll jag behöver ha. Trodde aldrig att det va så illa som nu, oh My fuckin good.. :| nu är det nog läge att lägga sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0