Känslan som uppstår...

... När man blir anklagad för att ha använt samma nål att spruta hästen med och för att inte ha tagit samma dos medicinering.
Motivering; veterinären lämnade 5 nålar och det ser han på medicineringen.

Ang nålarna.. Kollar man på hyllan så ser man att där ligger 5 nålar utan sin steriliserings"ficka". Jag vet med mig att där var fler än 5. Där ligger dessutom 4 nålar till i sterilisering som inte är öppnade, och vem lämnar fler om man inte behöver dem? (veterinären kom dag igen).

Ang medicineringen.. Jag vet med mig att jag drog upp till 40, varje dag. Dessutom kan Morgan intyga det! Veterinären hävdar han kunde se det.. Hmm.. Säg mig, hästen skulle ha 5 dagar, ändå är det en spruta till imorgon är det då det jag så att säga inte det jag gav honom när jag drog upp 40 i sprutorna som jag inte gav honom fast jag gav honom?
Det är inte så då att veterinären inte lämnade exakt den mängd som skulle användas? Det kan inte vara så att veterinären kan ha gjort fel? Dom är väl inte gudagåva till mänskligheten heller. Dom kan väl också göra fel, eller?
Sen är det ju inte den fräschaste veterinärn, så han kan väl ha dåligt minne eller helt enkelt va senil. Gubben är ändå allt 70 minst. Om det då är den jag tror det är.


Kommentarer
Postat av: Beatrice

han är säkert pensionerad och ur bruk så att säga. skrotas nästa.

2012-01-13 @ 19:40:42
URL: http://beaottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0