Knas, eller?

Det finns konstiga människor och konstiga människor sen finns det dom som är extremt konstiga! Jag känner en sådan, vi kan kalla henne Märta.

Märta är en väldigt konstig människa (för mig). En sådan som är ute efter uppmärksamhet på ett väldigt konstigt sätt. Istället för att hon umgås med sina barn så umgås hon med andras barn. Dvs där är inga blodsband emellan. Jag vet inte om det är för att hon är på kant med sina egna barn eller vad men för mig är det märkligt.

Märta fyller snart år då har hon planerat (?) att hennes barn ska komma ut den dagen hon fyller år, trots deras arbetstider (få hon fyller år mitt i veckan, själv har hon semester) och på lördagen då som annars är en bra dag att kalasa då ska hon ha den här "andra" dottern hos sig. Någon som inte är besläktad med henne. Något jag kan tycka är märkligt.
Gör man så? Är det normalt? Är det jag som är dum i huvudet som reagerar på det?

Skit på vilket, ska fixa min garderob istället.


Kommentarer
Postat av: Beatrice

hahhaha, vet en som heter Märta ;-)

2012-01-07 @ 03:46:12
URL: http://beaottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0