Livräddar Nilsson

När jag va i stallet och höll på att strö med halm så ser jag en död liten musunge och tycker då det är lite tragiskt men tänkte inte mer på det. (Har stött på ett par döda möss i stallet.) Så jag börja soppa och helt plötsligt ser jag något litet brunt som inte rör sig så värst mycket. Då är det en levande musunge som inte har öppnat ögonen. Über söt. Så jag visar Albin den och han bara tittar med stora ögonen och säger oj.
Så jag lägger musen bland halmen och fortsätter soppa, då upptäcker jag två små musugar till och vill jag lova att det gjorde ont i mig. :( Ville rädda dom och övervägde att ta med dom hem men dom hade dött av kylan när vi hade cyklat hem. Vill fortfarande rädda dom, vill inte dom ska frysa ihjäl i stallet. :/ Kniv situation detta.

Riktigt jävla djurvän så att det inte är sant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0