Maaah!! Sälj skiten och tack för kaffet!!

Jag hjälper ett äldre par med sina tre ardennrar och har tyckt det har varit hyfsat kul men nu börjar jag få nog! Äldre som inte hör på vad jag säger för att jag är ung (känns det för mig) och det jag har att säga det är inte värt att lyssna på för jag är ung. Men det är lite fel, för bara för man är ung så behöver man inte vara okunnig.

Framförallt nu när en häst är halt och får stå inne ( fick boxvila i 5 dagar och är fortfarande inte bättre) och ska antagligen få göra det längre. Han har då böld i hoven och står inne i en jävla liten box. Ägare hävdar att han ligger ner (jag tvivlar). Han kan inte gå ut för att folk kan ha ont av att han haltar. Men.. Alltså, man kan ha en halt häst ut i hagen ändå... Hur fan vet folk att man inte tagit dit veterinär?! Men det är kanske bättre att han står i en jävla lite box och kan knappt röra sig och svettas för att hon inte kommer ihåg (?) att öppna dörren liten. Aaaaah!!! Jag vill så less på det!! Tack och god natt -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0