Mys

Super mysigt att rida idag. :) Visste, lite väl mycket is och jag va spänd som en fjäder och hästen blev likadan så planen vi hade först som att rida i skogen sket sig för det var jakt, plan b var en väg som lede in i skogen och plan c (täppan) var helt otänkbar. Tills vi red på vägen och jag var nervös som jag vet inte vad när vi red och det va något hästen märkte så det blev täppan men det va super mysigt det och så fick vi lite lite ritt i skogen men trots vädret så frös jag enbart om ansiktet, vilket jag kan ta och det va också mysigt. Trots vädret va isigt och snöigt så vad det riktigt härligt. :)


Bjuder på en härligt bild på båda hästarna :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0