PluggmästarN

Bea kom hit och förhörde med lite på körboken. Vi tog oss igenom 148 sidor på 1 1/2 timme ungefär och det gick tamejfan superbra!! Jag kan tydligen mer än vad jag vill tro att jag kan. :) Jag känner mig helt klart bättre till mods över uppskrivningen än vad jag trodde.

Jag blev tillochmed imponerad över hur mycket jag kunde och hur mycket som har fastnat trots att jag inte har pluggat så värst hårt sen jag skrev in min. Läste kapitelna nog inför lektionerna och så har så mycket fastnat, otroligt.

Bästaste Bea dyker upp imorgon med (när jag fått liv i henne) och då tar vi resten av boken och även vägmärkena. Uuuuuuuuuuuunderbart! ;) Jag kan alltså klara det, fyfan va skönt det känns. :) Nu blir det säng för imorgon ska julpyntet ner, det blir promenad, stallet men också en massa bus och lek. God natt och sov gott everyone


Kommentarer
Postat av: Beatrice

det kommer du fixa galant sen ju =)

2012-01-07 @ 00:33:59
URL: http://beaottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0