Stoooorm

Det blåser värre än fan ute och jag fick äran att köra i det.. -.- Bilen låg som en påse på vägen. Det blåste ja jävlar i det och det känns lite som den åkte fram och tillbaka på vägen. Blev även lite nojjig för jag tyckte att jag såg jävligt dåligt. :s Känns som det är tid för optikern. Kanske borde vara mer rädd om synen en vad jag har varit, haha låt paniken flöda.
Annars gick det väl hyfsat. Ska lära mig att tänka om lite också. Och kasta mig i i boken och plugga på sånt jag inte kan. Nu jävlar i det gäller det..

Insåg också att mitt körkortsstillstånd inte låg där det skulle och det gjorde mig nervös så tja pank på och låt det gå bra och att det klaras på första försöket och nu blev man allt nervös vill jag lova. :s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0