Tagga tagga

Min torsdag har varit lite si och så. Sov hela fm då jag sovit dåligt 2 nätter denna veckan för jag har haft albin i sängen. Visst det mysigt att ha barn i sängen men fan va dåligt man sover, i alla fall jag.

Fick skjuts till stallet (vilket jag är tacksam för). Håller på att bli sjuk känns det som. Men hoppas inte och blir jag det så får jag skylla mig själv.
Umgåtts med min älskade son och gjorde något konstigt till middag som va sådär äckel-gott. Låter skumt men det va det också, blev inte klok på om det var en engångsgrej eller göra flera gånger.

I alla fall, imorgon väntas häst fm och lite em och jag kommer njuta varenda sekund och trivas som fisken i vattnet för det är där jag hör hemma. <3
Hoppas lite (av hela nytt hjärta, hjärna och själ) på att jag får samma häst som jag brukar ha, älskade fina Renate. :) <3 En underbar liten häst som jag tror hade passat mig som handen i handsken och jag tror hon hade kunnat bli super fin om hon hade varit min privat. :)

Neej, sängen nu. Ingen sovmorgon här inte. ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0