En update då

Om en månad ska jag ha gått ner 7 klio(?!) inte omöjligt men fan va lång bort det känns, puh. Motion, träning och löpning har legat lite på is det senaste men ska försöka ta tag i det nästa veckan. Då jag har annat att ta tag i ska bara få den där tummen.. -.- Har haft fina helgerna nu ett tag med nya människor, trevliga vänner, nya stället och för att inte nämna pärlan jag är döds kär i och som jag får låna ett tag till. ;) Älskade vänner till höger och vänster, ni är alla guld värda för att inte glömma min helt fantastiska familj och min fina pappa som ställer upp nu med nya lägenheten och allt. :)
Jupp, nytt hem blir det också. Ska kludda med papper och sånt shiet på denna hära. -.-

Lägger ner alla rötägg och omger mig med finfina människor, guldmänniskor! :) För att inte glömma guld-J! Oj vad du finns i mina tankar pojk.

Känslan som infinner sig när du är nära, vilken lycka! Mjo, nog allt finns där ett lite intresse. Annars då? Ja jo ska försöka se till att komma in på utbildning inom snar framtid eller möjlighet till det nästa år.

Och vad det gäller idag så ja, försöker få till en hundpromenad samt ett besök hos min Knast-vän, ännu en saan älskare! Men vi hörs senare om inte jag har hamnat på sjukhuset av yrsel eller något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0