Huja mig

Ja, det lördag och snart min älskade tisdag! Har en trevlig onsdag framför mig också. :) Den får vi inte glömma heller nej. Sen är det samtal på måndag samt tisdag och då håller vi tummarna, lovely!

Igår och idag blev det en del gjort. Gled in till Hässleholm igår och hade trevligt, även en sjukhus tur till stan, 2 McDonalds runder, en sväng till konstigt folk, vidare men en annan folk film och soffhäng, trevliga pojkar.
Idag blev det lite shopping på väla, djuraffären, systemet, city gross och en sjukhusvistelse. Rallykörning utan dess like, gånger 2, frispel gånger way to many. Så ja, grabben är hemma och jag känner mig lost. Så ja, nu håller vi lite lugn och ro och hoppas på att resten av helgen blir lugn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0