Shopping, spargris och allmänt chill

Ja idag blev det lite shopping, böcker då min plasmamma fyller år på fredag, ett halsband och kräm till Albins hår. Skulle egentligen köpt en bikiniöverdel som jag inser nu att jag skulle köpt förra helgen men den fanns inte i hyllinge och vi palla inte glida till väla så det får bli en annan gång eller beställa på nätet.

Nu sitter jag hos min far och har varit lite i trädgården samt fått middag, livet är härligt när sådant inträffar. :) så ja, vi chillar ett tag till här innan vi glider hemåt. Ja just det, Jag har en vandrande spargris nu. Albin svalde en tia idag, AWESOME!! Så jag får äran att hålla utkik efter cash i blöjan, det tackar vi för. Chup chup, snart dags för lite semester för mig och grabben.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0