Sliten

Vaknade fem imorse, klockan ringde halv sex och jag han inte somna om där i mellan. Upp, fixar till mig, väcker och klär barnet sen få upp syster och iväg. Kommer utanför Halmstad och blir stoppad. Får blåsa och blir utfrågad om jag var trött osv. Någon fjant som ringt och tyckte jag vinglat. Hmm.. Ja alltså, skulle köra om tre-fyra lastbilar på raken och hade en bil som låg bakom i omkörnigsfilen och för att jag inte ville kollidera med den bilen så gick det lite mycket åt höger. Så ja... Tack va.. -.- Glider vidare för blåser var neg ( Nehe sherlock!). Upp och in på Ullared i fyra timmar inte mycket mat och folk som bara köttar med kundvagnar (grabben somnade inte påvägen upp) och en slutsumma på 743,- jag är nöjd! Grabben somnade innan vi landade i Falkenberg och även på motorvägen. Ja, när är alla slitna och nöjda efter en shopping samt utflykt som heter duga. Håller eftermiddag och låter biljävlen vara! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0