Bil bil bil

Satte mig i bilen och körde för att hämta upp Bea och sen Kristian. Rätt in till stan för något med Arbetesförmedlingen och sen inom familia för skor och ett kök till Albin. Hem, dumpa Kristian hemma, hämta Albin och sen skulle vi bygga ihop det där jävla köket vilket var mer än enkelt.

Sen kör vi till hästarna och precis när vi ska lämna så ringer Kristian för att fråga om jag ville hänga med när pojkarna skulle bränna lite däck (Joel då). Hans skulle köra slut på sina vinterdäck.

På väg hem från kvidinge ringer jag Bea som har grejer i bilen. Det beslutas att det blir en tur med hans räcerford på smala vägar med en del svängelisväng (Albin fick dock var hos sin morfar där han trivdes) :).

Jag skrek inte så värst men skrattade åt Bea och för att det kittlades i magen. :P hämtar upp min grabb och kör hem.

Grabben kom i säng nio ungefär, här ligger jag och njuter lite av mina underbara stunder i mitt liv som gör mig glad. :) Känner mig som en fattig slagen hjälte som har en liten smockad dag imorgon med att springa ( några gånger innan 2) samt fixa mina hästar och min lägenhet och just den biten lär nog tas på fredag. :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0