Bra däääääääär ;)

Nu ligger jag åter i min säng och funderar lite på vad jag gjort idag och vad som har varit bra.

Jag har ju bakat bröd och röjt samt dammsugat lägenheten, lovely.
Dock är inte tvätten viken - mindre bra.
Kollat runder efter lite jobb att söka, ska nu (inte idag/ikväll) knåpa ihop ett brev - ett kanon OM jag lyckas söka dom imorgon.
Fixat stallet och knappt varit hemma idag - bra där. :)
Badat både mig och min son - bra där också.
Slarvat med mat till mig men gjort vad jag kunnat för grabben - någorlunda bra.
Varit sällskap till en polare i hans garage och Albin har fått vara ute mycket idag - GREAT!! :D

Är trött som ett as och hoppas på att gå upp halv åtta imorgon. ;) Sätter klockan och får ett bra dääääär. ;) Go'natt!!


Ps, min son är bara bäst som är hur jävla go och glad och bars positivt till allt. :) Lyssnar och är bara helt underbar att ha med att göra. :) Slipper skälla och allt flyter på. All kärlek till min älskade underbara grabb. :) <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0