Det börjar ordna upp sig.

Känslan som uppstår när saker och ting börjar lösa sig. :)

All kontakt med Albins pappa ska nu gå via en tredje part, som då fader har fått välja själv. Ingen är gladare än jag (bokstavligt talat också) över detta då jag är en helt klart gladare och piggare människa. :)
Matat mobilen full med ny musik som ger nu ny energi. 
Har fått ett positivt svar från en av mina jobbsökningar. :):):)
Mina underbara vämmer som är stöpta i olika former med olika personligheter och som bidrar med olika sorters positivt inverkan på mig. 
Massar med kärlek till suunken som jag har fått låna och som jag bara är dödskär i. <3 :p
Vi går mot ljusare tider och jag skiner med solen för det, för att inte glömma att min väderapp säger lovely väder för kommande vecka. :D Tjockt med kärlek. :D
Imorgon ska jag ringa hyresgästförening också höhö. ;P

Kort å gott, det ordnar sig. :) Och jag sprudlar med energi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0