Det ordnar upp sig

De senaste dagarna och har varit lite hipp som happ men det börjar ordna upp sig igen och det känns najs.

Träffade Albins pappa lite igår och ja, det gav mig lika mycket som ett glas vatten ungefär. Sneade lite grann bara, inte på fadern direkt utan, hmm ja, lite mer på någon i den släkten.

Vågen för mig som gått ner tre kilo igen. :) Nackdel med det är att jag håller på att komma in det där knasiga beteendet. Vilket är mindre bra..


Ska snart lämna bil och sen blir det nog att städa tills Albin vaknar sen tar vi väl en promenad eller så får han leka av sig lite eller så kör vi en härlig kombination utav det. :)

Nu blir det musik och njuta av livet innan bilen ska lämnas. Gläds åt alla mina fina vänner, från gammal till unga, från skånska till uppåt, från mogna till knasiga. :) Tycker om er alla på olika vis och för den glädjen ni ger mig. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0