Hemmafru de luxe.

Jajamensan. Brödet står på jäsning nr 2 och jag har varit hungrig i 1 ½ timme kanske. Knappt gott det kommer bli med nybakat bröd sen, mums. :P Så nära inpå lunchen. :)
Snart iväg och hämta grabben och leka en liten stund innan det är dags för middag och efter det blir det cykel mot stallet, jieei, så kul.. 12m/s i byvind. För mig är 12m/s rätt mycket men va det är förskillnad på vind och byvind har jag inte en aning om. 

Sökte tre goa jobb som intresserad mig SÅHÄR MYCKET! Kul att jag sen inser att jag fuckat till det lite på mitt cv när jag ska skicka iväg den tredje intresseanmälan. Halvt ruttet men skit samma.. Häng inte upp dig på det, Nilsson.

Ska kolla runder och fila lite på ett annat personligt brev och skicka iväg lite fler, antingen ikväll eller så blir det imorgon när grabben är på dagis.
Brödet ja....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0