Hit å dit, dit å hit.

Jösses vad trött jag är och så blev det 40 min på soffan. Fläng sen tre idag. Möta Bea, käka, följa till tåget, ta stallet, till garaget, in till stan för att hämta Bea, av vid hyllinge för att tanka, inom Preem för dricka, inom Statoil för tuggummi (drickerna jag sökte fanns inte på Preem eller Statoil), vidare mot storköpet för chips och dricka, iväg mot garaget och sen hem. Snart varit hemma i en timme och jag är dödens trött.

Sörjer att jag inte cyklar idag men gick 1 1/1 timme idag så det är ju fantastiko, visst det känns i fötterna att det var fel skor men lite mysigt ont gör det. Nu ska jag sova gott för jag fick köra lite bil och har ett gott samvete för att jag har tankat den plus köpt dricka och godis till diverse kamrater idag.



Shiet, jag gråter så trött jag är....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0