Imorgon..

Morgondagen vill jag inte direkt tänka på för jag känner redan ut stressad jag kommer vara..
Arbetsförmedlingen har något i stan imorgon som jag, Bea och Kristian ska på. Kl 11. Känner mig så där sugen på det, helt ärligt. Mest för jag har saker jag vill hinna göra innan albin ska hämtas och inte för att vara elak eller så men dom på är inte direkt snabbast i stan om vi säger så. Det här med tider är inte deras grej. :/ Helst vill jag inom om familia för att köpa skor ev kolla en sak till Albin och rykta mina hästar. På tre timmar ska jag lyckas med detta och jag är fruktansvärt skeptisk till det, fruktansvärt. Vi ska va i stan när det öppnar och ja, jag kommer helt enkelt vara för trött för det... Jag känner på mig nu att morgondagen kommer gå käpp rätt åt helvete.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0