Med all rätt

Så får jag lova att vara trött kvart i elva en torsdag. Har varit en flitigt människa också. ;) Lämnade Albin på dagis och tog sen en promenad efteråt, dvs 1 1/2 timme totalt. Handlade lite och mös med grabben tills Bea ramla in. Sen blev det stallet och lite snack med en härlig kamrat och en kopp kaffe. Halv nio kör jag mot garaget och tjugo över tio lämnar vi. Albin hade kul, jag gjorde lite nytta och nu är vi mer än trötta och grabben en trött och jävligt skitig. :P


Sökte även en del jobb samt en promenad till efter dagis. Har fler viktiga uppdrag imorgon. Ska bl.a. ringa Jörgen och prata med fl. Eller ja, berätta, få en blåsning och gå därifrån.. Lyckat.... -.- oboy!


Men nä, sängen? Jatack! Klockan ringer väl sju om inte åtta.. Lite sovmorgon tror jag allt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0