Mormor på besök

Idag kom min kära mor och tre (av fyra) hund. Najs med vuxensällskap för mig och härligt för Albin som fick träffa sin älskade mormor som han avgudar och hänger och klänger på som jag vet inte vad. :) Men det är underbar för mig att se hur förtjust han är i sin mormor. :)

Vi tände lite ljus, kollade lite i böcker lekte. Mycket waaaaow. :) Speciellt när ljusen tändes. Fick även prata i telefon med han när jag va i stallet och andra gången vi pratar i telefon men nu har han lite mer koll. :)
Mormor stannade även på middag och lämnade precis oss så de har varit en trevlig dag.

Jag börjar även tillfriskna lite och skönt är det. Jag hoppas på att börja cykla till stallet imorgon. :) dels så jag slipper låna bil och jag får motion så jag hoppas jag är bättre imorgon. :)

Planen är även att försöka gå upp sju och börja fixa lite redan då. Ska bl.a. ringa något samtal, fixa med räkningar och baka bröd till frulle och bunkra upp frysen med det så det kan bli en intressant morgondag. Får inte glömma att kolla tvättid också, oj nu blev mycket och snart sängen.
Ä


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0