Positiva klubben.

Där jag bor finns fyra ställen att parkera, var av tre av tidgräns. Den första, (precis utanför min balkong, smidigt om man vill ha koll på bilen.) Du får stå där en halvtimme, gäller från 8-18. Plats fr fyra bilar + handikapp. Den andra och tre finns vid kiosken. Precis utanför kiosken är fyra platser och samma tider fast du får stå 2 timmar ( gissar jag på). Den tre är sidanom kiosken plats för 10-20 gissar jag på, i två timmar mellan 8-18. Den fjärde som ligger bakom kiosken är fri men den är smockfull(?!?). Kul eller?!? Det va precis så att jag hitta en parkering till hondan jag lånar. Ska det va så illa? I och med bilen inte är min så på önskemål av ägaren så ställde jag mig där, men hur kul att det? Kan inte vi hyresgäster få en parkering för bara oss? Får då inte glömma bygg-töntarna som tagit halva parkeringen pga bygge.

Kan man bli mer förbanna över parkeringar?!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0