Sömn, vad fan är det då?

Inte det smartaste av mig att dricka energidricka innan sängen. Så jävla über korkat av mig. Ligger i min säng och är trött men tycks inte komma till ro för att kunna sova. Åh hungrig känns magen men såfan att jag stoppar i mig något för då lär jag inte somna alls. Ska rida och stallet imorgon, kul för mig... Super om jag ska vara trött imorgon. En gnutta kärlek på det.

Jag har läst bok, bloggar, spelar wordfued, draw something, kollat fejjan men inte lyckats somna. Även skickar sms men kan fortfarande inte sova och nu gråter jag så trött jag är... Fan alltså. Får flytta sängen och se om jag kan somna bättre då, fast det gör jag såklart imorgon. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0