Tio djupa andetag och lite där till

Ibland är det tamejfan inte lätt att försöka stå ut med alla idioter runt omkring en. Åh nej, det går inte alltid att solla heller, även om man vill. För ren fakta, man kan inte bli av med alla idioter och definitivt inte om det tex är så att man är nära släkt eller så illa alla man bara måste ha kontakt med just det där stolpskottet.

Sorgligt för mig så har jag råkat ut för ett sådant stolpskott. Det går inte att resonera med vederbörande, prata eller ens få höra 'jag gjorde fel där' 'förlåt mig' 'jag tar på mig det misstaget'.

Det är helt jävla omöjlig och nu orkar jag inte ta det längre. Tragiskt så är det Albins pappa och det går verkligen inte att diskutera någonting med honom. Tror mig jag försökte men när han avbryter, svarar inte på frågor och bytar ämne för många gånger under knappt fem minuter för att inte tala om hur jävla uppkäftig han var så lägg man ner om man heter Nilsson och då blir det enbart sms som gäller och svar får han, om det gäller Albin..


Maaaah... Skjut mig tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0