Trevligt :)

Hemma och lagom sliten i kroppen.
Hämtade Kristian runt tolv och drog upp till garaget en liten stund, trodde jag...
Dammsög hans bil då det va kaksmulor i hela bilen. Fick köra fram och tillbaka ett par gånger, hämta folk, byta kläder, köpa cigaretter. Kul sånt. -.- Rätt kul va det då det ramlade dit bilar. Framförallt när det var folk man kände, Herrejävlar vad paff jag blev för att inte nämna vederbörande som kände mig, Höhö.


Fixade stallet också och förbereder mig för morgondagen då jag ska lämna Albin på dagis och sen ut i skogen och springa en runda och sen till kvidinge för att hjälpa till att fixa bromsar och byta däck. :P whäp whäp ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0