What à Day..

Började morgonen lite halv stressad så Albin skulle vara på dagis kl 8 och jag skulle köra en kamrat till tandläkaren i Helsingborg av alla jävla ställen.. Btw, har nu lite att köra där eller beror det lite på bilen som jag inte tycks komma underfull med? Tänker inte berätta hur många tabbar jag gjort men tillräckligt för att min körlärare skulle slitit sitt hår av sig. Kan inte påstå att jag är så värst stolt över tabbarna heller, skäms rejält för det men nog om det.

Fick lov att låna hans bil idag samt imorgon också vilket jag tycker är fruktansvärt snällt av han. :) Har även varit ute och nattat den med. ;)

Hämtade grabben tolv så han fick middagsluren hemma, tre timmar typ. Han är inte helt frisk än men det fattar jag själv. Jag passade på att se Twilight två och tre. (Yea, Im totaly in love.). Ettan tyckte jag va något alldeles extra men visst inget fel på tvåan eller trean men ettan ha något speciellt.

Tråkigt nog är det så illa att mitt huvud håller på att avlida för att det gör så jävla ont, alt det är hela förkylnings/ Host whatever som knäcker mig.. Jag vill operera bort allt som besvärar mig.. Tack å hej, leverpastej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0