Det blir svalare

Min väderapp säger att det kommer bli lite svalare nästa vecka, vilket för mig är helt underbart! Då jag kan springa igen, amizing! Testade och springa en gång denna veckan men det är lite maffigt att springa i 20 grader även om man svettas det dubbla så kände jag ändå att det va jävligt tufft och har inte sprungit mer denna veckan men, nästa veckan kan det nog bli så jävligt att det blir två runder om dagen! Stort gilla på det, jag lyckades sova bort halva dagen (vilket stort misstag) och ångrar det lite men ska komma hyfsat tidigt i säng ikväll så vi får se hur det går.


Lillgrabben sover fortfarande så jag passar på att läsa lite och bara ha det tyst i lägenheten så han får sova det han behöver idag. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0