En kort resumé

Helgen var toppen. Återfick lite energi och känner mig hyfsat okey. Vädret ligger på chockvärme och stundvis vet jag inte hur jag ska överleva dagen, ännu mindre springs två runder om dagen så i denna värmen kör jag på en runda och imorgon väntas vuxenpoäng och en "lagom" lång rund efteråt i 20 graders, mums!
Helgen är lite planerad, morsdag på söndag och ev en roadtrip nånstans.
Ligger inne med en mindre snygg bränna men den kommer va hyfsad när det röda lägger sig samt att jag kommer bättra på den lite till då.
Har även lite andra planer i början på juni som jag kommer uppskatta men mer om det när vi har kommit så långt.

Gjorde en lite omställning på mig och mobilen, har ett mål på att gå ner 10 kilo på ungefär 1 1/2 månad, haha spännande att se om det går. Snart sängen men först ska jag diska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0