Förändring

Jag älskar förändring. Det är kul och för mig känns det alltid lite smått som en ny start. Jag har en förändring i huvudet, lite som en plan som jag ska ta tag om en stund och jag hoppas innerligt att det då ska gå som jag vill. Dels för att jag vill det så in i bänkens och sen för att jag vill känna att jag har lite flyt för just nu har jag saker som jag vill ska ske men som det mer eller mindre är stendött på och det är inget jag kan göra något åt eller påskynda för det är sådant som kommer när man minst anat det.

Åter till förändringar. Jag har något som drar igång om ett par dagar och sen är det en som rör mitt hår och jag är hör till det facket där håret kan vara heligt men ja, alltså.. Det växer men just nu vill jag ha långt hår och mitt hår har fan aldrig växt långsammare. Dock är jag sugen på lugg men vet ont om jag vill ha rak eller sne och bara komma fram till det är svårt nog. Så ja, en klippning till veckan men frågan är hur, rak lugg eller sne? All hjälp tas tacksamt emot. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0