Första dopet och bränna

Ja men då va årets första dopp gjort. Lite lagom kallt, 21 grader och lite halv snuskigt vatten så håret blev minsann inte blött men det kan jag helt klart leva med. :P

Känns som man har varit iväg en hel del idag och nu sitter jag i soffan och är både trött och lagom bränd, hehe. Samt ont i magen vilket är knas då jag haft det i ett par dagar i sträck, it sucks and hurts!

Annars? Snart sängen för en tur till stan imorgon med pinglan. Nästa mål med brännan då jag har blivit av med mina fetta jävla märken efter linet i lördags är helt utan axelband och ja ryggen och typ resten av kroppen. Funderar lite på att sluta springa i långa kläder och köra på shorts och linne (åtminstone i 20 grader) men vi får se helt enkelt, måste får lite mer färg på kroppen. Kanske slår på stort i år och tar magen men det är inte ofta jag kan ligga halv naken och fokusera mig på att steka så vi får se hur det går i sommar. Ev så tar vi en paus på överkroppen i två-tre dagar.

Nu ska jag pimpla lite vatten innan det blir sängen; puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0