Kalas

Idag blev det att åka iväg långt in i skogen och fira min kärast killkompis. :) Vi hittade dit och ingen dog, inga skador på bilen, ja helt enkelt skitbra. Sen att vi kom en halvtimme efter allting det är sånt man får ta men han visste om det.

Det blev kakor och tårtor till förbannelse men det var fruktansvärt trevligt faktiskt. :) Vi lämnade hemmet kl 2 och var tillbaka kvart över tio. Då han jag även med att kolla halvt upp dagiset för sommaren, lämna en kamrar samt hämta en annan och även lämna den i sitt hem. Så ja, full rulle och nu är jag minsann trött. Grabben sover redan (i min säng också) och jag ska slänga ut lite sängkläder i soffan för ev en gäst inatt så vi får se. Mår lite si och så med så kvällen kan bli intressant...
Blir nog fläkt på med ev lite kläder på.


Måste bara påpeka Beas bästa kommentar idag. I bilen på väg dit så inser Bea att vi inte kommer hinna till klockan 3 och utbrister då "Jag hatar att komma försent". Bea är då typen som aldrig har varit i tid så länge jag har känt henne. Lagom komiskt tyckte jag. :P


Kommentarer
Postat av: Beatrice

jag är alltid i tid!! tyst med dig nu va.

2012-05-13 @ 13:08:11
URL: http://beaottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0