Kan inte sova, problem..

Jag kan inte sova. Jag är trött men kommer inte till tro, undra om de få minuterna på soffa är boven..
Mycket i huvudet, ångest, lätt panik, kort å gott, just nu är jag sugen på ett hagelgevär.
Inte första gången det händer denna veckan, suck.

Men till något lite trevligare, jag umgicks med min fina vän idag. Lät barnen få leka med varandra, bråka med varandra och få leka ute lite. :) Helt magiskt, Höhö. Ja, jo fick lite spel innan och funderar kraftigt på att göra mig av med alla stolpskott och hela den där biten just nu. Allt är väldigt frustrerande när jag inte kan avreagera mig som på löpningen. -.-


Jag skulle behöva något men jag vet inte riktigt vad det är, men jag känner att något saknas och inte bara en frisk häl utan mer. Dock hade det inte varit helt fel med en frisk häl. Jag vill komma igång igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0