Mors dag

Mors dag är över och det har varit mycket idag. Vaknade och fick i oss lite frukost samt fick lite ordning på hemmet. Runt middag packade jag ihop lite saker och tog min grabb och satte oss i bilen, ut för att fira mormor. :) Det visade sig att bli en tur för att snabbt säga hej till min mormor och en dopp i den något synliga vementorps sjön but i did it och Albin har fasligt kul i vattnet och har spenderat sin dag med vatten. :)

Fick go middag och efterrätt hos mamma med och passade även på att kolla däcken på bilen och min grabb somnade i bilen, något utslagen. :) Underbart! Vi va hemma tio ungefär och han sover som en stock och snart är det även min tur för det.


Fint som snus att de blir väder i veckan så jag kan springa, kärlek. :) Nu ska jag glo lite filmen innan det blir sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0