Ständigt fart på mig.. ..eller?

Det tycks vara full rulle på mig eller så är jag helt enkelt för oengagerad just nu men idag har jag varit en sväng hos Sarah även inom pappa där det även blev middag ;) och för en stund sedan så lämnade Paula och Toft mig då dom bara va inom men jag är Mega trött och håller på att baka bullar till förbannelse.

Igår blev det ÖB samt city gross med Sarah, vilket från min sida va oerhört trevligt även om kundvagnen mot slutet inte gick att styra. Fick ny bok att läsa av min styvmamma så jag lär väl trycka i mig den på ett nafs och imorgon ja, då blir det kanske pappa en sväng och Albin ska få leka lite på lekplats hade jag tänkt, hoppas på soft väder så jag kan kämpa lite med bränna på ryggen där det just nu är lite snålt. ;) Men vi hörs, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0