Tack för det televerket

Jag gratulerar mig själv till min krasslighet. Känns som halsen är lite halvt om halvt på väg att gå åt helvete vilket inte är okey för jag ska faktiskt börja springa nästa vecka!
Jupp, hälen är läkt och helt ok, samt knäet så imorgon kör vi på powerwalks fram till tisdag för då bör kroppen vara lite redo. ;)

Längtar ihjäl mig tills jag får slänga på mig mina skor och sen rätt ut i spåret igen. Har en plan för en ny och ordentlig runda jag ska testa, kan bli spännande och lagom maffig. Men innan vi kommer så långt så ska jag börja med att städa imorgon samt fixa ny tvättid då den förra sumpades för jag var hos min kära vän istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0