Tankar

Jag kommer nog alltid tycka att det är ruttet att vi aldrig kommer vara en familj eller ens fick en chans att vara det men det sånt man lär sig leva med. Att mitt hjärta och hjärna inte drar helt jämt är skit jobbigt för att vi är på helt olika plan i våra liv och några som drar fram sådan jävliga sidor hos varandra är dels inte hälsosamt och bör definitiv inte vara tillsammans. Vi hade kunna ha det bra idag och vi hade kunnat vara tre men istället är det motsatsen. Två personer som plockar fram varandras värsta sidor är dömda till att inte kunna leva ihop. Vi hade allt och det raserades av diverse anledningar och där är saker du sagt och gjort mot mig som jag aldrig kommer kunna sluta tänka på och för
att hjärta och hjärna ska stå eniga så är det sådan bitar jag får tänka på.

Och nu blev det ett lagom luddigt inlägg men jag var tvungen att rensa tankarna innan sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0