Underbar dag

Oj oj oj vilken underbar dag jag har haft idag. Fick låna forden för pappa och Sara skulle till DK så bilen var min hela dagen. :) Så jag hämtade den 11 och lämnade den halv nio. Nu är jag äntligen hemma och med än lagom trött. Det har blivit en shopping på familia, några rundor i garaget, hämtade
syster och grabben, lämnat syster i stallet samt hämtat henne igen.
Jag och Bea passade även på att grill också. Första gången för oss både jag blev grillmästare och en jävligt bra sådan. ;) Nu ska jag ägna några timmar åt ångest för pengar jag bränt idag och sen är det fan natti natt. Har en planerar dag för ständig imorgon, hur det sen kommer gå får vi se.

Måste bara säga att det var jävligt härligt med styrservo på bilen idag, längesedan man körde en bilen med sådan finesser men oj vilken lyx!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0