Jobbig men bra.

 
Ja, idag togs det några jobbiga steg men dock så bra och i rätt riktning och det känns bra nu såhär efteråt till skillnad från innan och jag hoppas det är något som kommer försvinna med tiden.  Dock blev det inte den responsens  jag ville ha, lite trist men jag vann något annat på det så det är bara att på det på måndag igen med ännu större utmaning. Låt det gå hem då för helvete.. 
 
Borde betala resten av räkningarna idag men ja, det blev inget lugn till det och nu är jag lite för trött för att ge mig in i det så snart väntas sängen. 
 
Imorgon blir det till pappa för att få cykeln fixad och sen får vi väl se vad jag och Albin hittar på. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0